Instrukcja:
1. Zaloguj się do Portalu (aby móc edytować wymaganie prawne dodane do „Mojej listy" musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Moja lista" oraz być zalogowany jako Administrator).
2. Kliknij „Moja lista" na górnym pasku Portalu oraz wyszukaj wymaganie prawne, które chcesz edytować (możesz to zrobić także z poziomu modułu „Przegląd").
3. Kliknij przycisk „Edytuj" przy tym wymaganiu prawnym, które chcesz edytować (możesz to zrobić także z poziomu samego wymagania, klikając w przycisk „Edytuj na mojej liście"). Pojawi się wówczas okno „Edytuj na mojej liście".
4. W ramach edytowania wymagania prawnego na mojej liście możesz dodawać lub usuwać powiązania danego wymagania z aspektami środowiskowymi oraz komórkami organizacyjnymi twojej organizacji (dodawanie i wiązanie aspektów środowiskowych i komórek organizacyjnych odbywa się poprzez moduł „Organizacja").
5. Kliknij przycisk „Zapisz", aby zatwierdzić dokonane zmiany w powiązaniach wymagania prawnego z aspektami środowiskowymi oraz komórkami organizacyjnymi.
6. Kliknij „OK" w komunikacie „Pomyślnie wyedytowano wymaganie prawne na mojej liście".