Instrukcja:
1. Kliknij „Ocena zgodności" na górnym pasku Portalu.
2. Zaloguj się do Portalu (aby móc sprawdzić ocenę zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności" oraz być zalogowany do Portalu jako Administrator).
3. W zakładce „Program ocen zgodności" wybierz rok oraz przejrzyj statusy ocen zgodności w ostatniej kolumnie tabeli.
4. Oceny zgodności o statusie „Zakończony" podlegają sprawdzeniu przez Administratora. W celu sprawdzenia formularza Administrator klika w jego symbol.
5. Po otwarciu formularza Administrator zapoznaje się z nim oraz z dołączonymi do niego kartami niezgodności. Administrator może wnosić uwagi do poszczególnych pozycji formularza lub działań w karcie niezgodności. Po wprowadzeniu uwag należy kliknąć przycisk „Zapisz uwagi".
6. Administrator może zaakceptować lub nie zaakceptować formularz oceny zgodności, klikając w odpowiednie przyciski na dole formularza („Akceptuj" lub „Nie akceptuj"). W przypadku akceptacji formularz oceny zgodności otrzymuje status „Zaakceptowany".
7. W przypadku braku akceptacji formularz oceny zgodności otrzymuje ponownie status „Nie zakończony". Wówczas osoba odpowiedzialna za wykonanie oceny zgodności powinna poprawić formularz zgodnie z uwagami wniesionymi przez Administratora.