Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista wideo



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Sprawdzanie formularza oceny zgodności



« poprzednie
następne »



Instrukcja:

1. Kliknij „Ocena zgodności" na górnym pasku Portalu.

2. Zaloguj się do Portalu (aby móc sprawdzić ocenę zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności" oraz być zalogowany do Portalu jako Administrator).

3. W zakładce „Program ocen zgodności" wybierz rok oraz przejrzyj statusy ocen zgodności w ostatniej kolumnie tabeli.

4. Oceny zgodności o statusie „Zakończony" podlegają sprawdzeniu przez Administratora. W celu sprawdzenia formularza Administrator klika w jego symbol.

5. Po otwarciu formularza Administrator zapoznaje się z nim oraz z dołączonymi do niego kartami niezgodności. Administrator może wnosić uwagi do poszczególnych pozycji formularza lub działań w karcie niezgodności. Po wprowadzeniu uwag należy kliknąć przycisk „Zapisz uwagi".

6. Administrator może zaakceptować lub nie zaakceptować formularz oceny zgodności, klikając w odpowiednie przyciski na dole formularza („Akceptuj" lub „Nie akceptuj"). W przypadku akceptacji formularz oceny zgodności otrzymuje status „Zaakceptowany".

7. W przypadku braku akceptacji formularz oceny zgodności otrzymuje ponownie status „Nie zakończony". Wówczas osoba odpowiedzialna za wykonanie oceny zgodności powinna poprawić formularz zgodnie z uwagami wniesionymi przez Administratora.