Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista wideo



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Dodawanie wymagania własnego



« poprzednie
następne »



Instrukcja:

1. Zaloguj się do Portalu.

2. Kliknij „Organizacja" na górnym pasku Portalu.

3. W zakładce „Wymagania własne" kliknij przycisk „Dodaj".

4. Wypełnij pola w kolumnie po lewej stronie (pola z czerwoną gwiazdką są obowiązkowe).

5. Powiąż dodawane wymaganie własne z komórkami organizacyjnymi, aspektami środowiskowymi oraz wymaganiami prawnymi dodanymi do „Mojej listy", których to wymaganie własne dotyczy (pola z czerwoną gwiazdką są obowiązkowe).

6. Kliknij przycisk „Zapisz", aby zakończyć dodawanie wymagania własnego.

7. Kliknij „OK" w komunikacie „Dodano nowe wymaganie własne".