Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista instrukcji



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Edytowanie wymagania prawnego na Mojej liście

Instrukcja:

1. Zaloguj się do Portalu (aby móc edytować wymaganie prawne dodane do „Mojej listy" musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Moja lista" oraz być zalogowany jako Administrator).

2. Kliknij „Moja lista" na górnym pasku Portalu oraz wyszukaj wymaganie prawne, które chcesz edytować (możesz to zrobić także z poziomu modułu „Przegląd").

3. Kliknij przycisk „Edytuj" przy tym wymaganiu prawnym, które chcesz edytować (możesz to zrobić także z poziomu samego wymagania, klikając w przycisk „Edytuj na mojej liście"). Pojawi się wówczas okno „Edytuj na mojej liście".

4. W ramach edytowania wymagania prawnego na mojej liście możesz dodawać lub usuwać powiązania danego wymagania z aspektami środowiskowymi oraz komórkami organizacyjnymi twojej organizacji (dodawanie i wiązanie aspektów środowiskowych i komórek organizacyjnych odbywa się poprzez moduł „Organizacja").

5. Kliknij przycisk „Zapisz", aby zatwierdzić dokonane zmiany w powiązaniach wymagania prawnego z aspektami środowiskowymi oraz komórkami organizacyjnymi.

6. Kliknij „OK" w komunikacie „Pomyślnie wyedytowano wymaganie prawne na mojej liście".





Treść portalu powstaje we współpracy z kancelarią prawną
WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka Komandytowa