Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista instrukcji



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Wypełnianie formularza auditu zgodności

Instrukcja:

1. Kliknij „Ocena zgodności” na górnym pasku Portalu.

2. Zaloguj się do Portalu (aby móc wypełnić formularz auditu zgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności” oraz być zalogowany do Portalu).

3. W zakładce „Program auditów zgodności” wybierz rok oraz sprawdź, czy jesteś wymieniony w kolumnie „Auditorzy”. Jeśli tak, to sprawdź w jakim terminie powinieneś przeprowadzić audit zgodności oraz czy jest już opracowany plan auditu.

4. Kliknij w przycisk „Zobacz” w kolumnie „Plan auditu” przy twoim audicie zgodności – otworzy się wówczas plan auditu. Sprawdź w planie auditu zakres auditowanego przez ciebie obszaru, nazwisko auditowanego oraz dokładną datę i godzinę przeprowadzenia auditu. Aby rozpocząć wypełnianie twojego formularza auditu zgodności kliknij w jego symbol w planie auditu.

5. Podczas auditu wypełniaj poszczególne pozycje formularza auditu zgodności – dla każdego wymagania wymienionego w tabelce postaw krzyżyk przy jednym z 3 pól (Z – zgodność, N – niezgodność, PN – potencjalna niezgodność) oraz wypełnij pole „Opis” (kolumna „Uwagi” nie jest obowiązkowa).

6. W przypadku trudności w ocenie danego wymagania kliknij w jego nazwę – otworzy się ono wówczas w nowym oknie przeglądarki internetowej. Możesz przeglądać treść danego wymagania, a także korzystać z innych narzędzi np. z pytań kontrolnych. W każdej chwili możesz powrócić do wypełniania formularza auditu zgodności, klikając we wcześniej otwartą zakładkę portalu wymagania-prawne.pl.

7. W przypadku zaznaczenia niezgodności (N) lub potencjalnej niezgodności (PN) przy danym wymaganiu w ostatniej kolumnie pojawi się przycisk „Dodaj” – kliknij w niego, aby dodać kartę niezgodności (dodanie karty niezgodności jest obowiązkowe).

8. W otwartym oknie edycji karty niezgodności wypełnij pole „Przyczyny niezgodności” oraz dodaj minimum jedno działanie, określając jego rodzaj (naprawcze, korygujące lub zapobiegawcze), nazwę, odpowiedzialnego oraz termin. Kliknij przycisk „Zapisz” w celu zakończenia dodawania karty niezgodności.

9. Kliknij „OK” w komunikacie „Pomyślnie wyedytowano kartę niezgodności”.

10. W razie konieczności przerwania wypełniania formularza auditu zgodności, kliknij w przycisk „Zapisz” na dole formularza, aby nie utracić wprowadzonych danych.

11. Po wypełnieniu wszystkich pozycji formularza auditu zgodności oraz wszystkich kart niezgodności kliknij w przycisk „Zapisz”, a następnie w przycisk „Zakończ”.

12. Kliknij „OK” w komunikacie „Pomyślnie zakończono formularz auditu zgodności”.





Treść portalu powstaje we współpracy z kancelarią prawną
WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka Komandytowa