Zostań Menedżerem zgodności w swojej Organizacji!
Stwórz listę aktów prawnych, które dotyczą Twojej Organizacji oraz zapewnij do nich dostęp innym pracownikom.Wyszukaj i wejdź w akt prawny.
Kliknij w pomarańczowy przycisk „Dodaj akt prawny” pod nazwą aktu prawnego.
Jeśli chcesz powiązać akt prawny z dodanymi wcześniej aspektami i obiektami, kliknij „Tak” w oknie dodawania aktu prawnego, a następnie przerzuć wybrane aspekty i obiekty do elementów powiązanych.
Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania aktu prawnego.
Wejdź w „Moja lista – Akty prawne”.
Po zalogowaniu wyświetli się lista Twoich aspektów (menu po lewej stronie) oraz lista powiązanych z nimi aktów prawnych (po prawej stronie). Możesz filtrować listę aktów prawnych, klikając w poszczególne aspekty. Po kliknięciu w dany aspekt wyświetli się lista jego obiektów, którą możesz dalej filtrować w celu wyświetlenia aktów prawnych, związanych z poszczególnymi obiektami.
Możesz zmienić sposób wyświetlania aktów prawnych, klikając w pole „Wybór” nad menu po lewej stronie. Wybierz w nim „obiekty” w celu przeglądania aktów prawnych wg obiektów. Po kliknięciu w dany obiekt wyświetli się lista jego aspektów, którą możesz dalej filtrować w celu wyświetlenia aktów prawnych, związanych z poszczególnymi aspektami.
Kliknij w dany akt prawny na Mojej liście, chcąc zapoznać się z jego treścią.