Uzyskanie zezwolenia na transport odpadów
Obowiązek
Katalog adresatów | prowadzący działalność w zakresie transportu odpadów | |
---|---|---|
Podstawa prawna | Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Artykuł 28 | |
Kategoria | Pozwolenia, zgłoszenia, rejestracja | |
Data wydania | 2001-04-27 | |
Data publikacji | 2007-03-05 | |
Data wejścia w życie | 2001-10-01 | |
Data uchylenia | 2016-01-23 | |
Status | Archiwalny | |
Ostatnie zmiany | 2010-02-25 | |
Tabela zmian » |
Podmiot zamierzający podjąć działalność polegającą na transporcie odpadów zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia (art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach). Zezwolenie takie wydaje, w formie decyzji administracyjnej, regionalny dyrektor ochrony środowiska (na terenach zamkniętych) albo starosta właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady (por. art. 28 ust. 2-3 ustawy).
To wymaganie nie ma jeszcze żadnej opinii. Twoja może być pierwsza! | Dodaj opinię! |