Identyfikator | Dz.U.2017.1951 | |
---|---|---|
Data wydania | 2015-05-15 | |
Data publikacji | 2015-06-25 | |
Data wejścia w życie | 2015-07-10 | |
Rodzaj aktu | Ustawa | |
Organ wydający | Sejm | |
Status | ![]() | |
Ostatnie zmiany | ![]() 2019-03-21 2019-01-11 2018-08-10 2018-08-03 2018-03-30 2017-10-20 2018-08-23 2016-12-02 2016-09-29 2015-06-25 2020-02-21 | |
Tabela zmian » |
Art.35. 1. Tworzy się Komitet Odwoławczy, do zadań którego należy rozpatrywanie odwołań w sprawach:
1) odmowy wydania, zawieszenia, cofnięcia oraz odmowy odwieszenia certyfikatu;
2) odmowy dokonania wpisu do rejestrów, o których mowa w art. 25 ust. 9, art. 27
ust. 9 i art. 37 ust. 12, oraz wykreślenia z tych rejestrów.
2. Kadencja Komitetu Odwoławczego trwa 4 lata.
3. Komitet Odwoławczy liczy od 8 do 11 członków, w tym po co najmniej dwóch przedstawicieli:
1) organów administracji rządowej;
2) stowarzyszeń i organizacji: pracodawców, gospodarczych i naukowo
-technicznych, których zakres działania obejmuje zadania dotyczące
działalności objętej certyfikacją na podstawie przepisów ustawy.
4. Członków Komitetu Odwoławczego powołuje i odwołuje minister właściwy do spraw gospodarki w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw wewnętrznych, po zasięgnięciu opinii kierownika jednostki certyfikującej personel i kierownika jednostki certyfikującej przedsiębiorców, wskazując jednocześnie przewodniczącego, dwóch zastępców przewodniczącego i sekretarza.
5. Kandydatów na członków Komitetu Odwoławczego zgłaszają do ministra właściwego do spraw gospodarki, w formie pisemnej, organy i podmioty, o których mowa w ust. 3.
6. Organizację i tryb pracy Komitetu Odwoławczego określa regulamin uchwalony przez Komitet Odwoławczy i zatwierdzony przez ministra właściwego do spraw gospodarki.
7. Obsługę organizacyjną i finansową Komitetu Odwoławczego zapewnia jednostka certyfikująca personel.