Identyfikator | Dz.U.2017.1289 | |
---|---|---|
Data wydania | 1996-09-13 | |
Data publikacji | 2012-04-11 | |
Data wejścia w życie | 1997-01-01 | |
Rodzaj aktu | Ustawa | |
Organ wydający | Sejm | |
Status | ![]() | |
Ostatnie zmiany | ![]() 2024-11-25 2023-09-12 2022-08-23 2022-07-25 2021-11-26 2021-09-08 2020-12-28 2020-12-22 2020-05-15 2020-02-21 2020-01-30 2019-10-24 2019-08-22 2019-07-29 2019-04-19 2018-08-24 2018-03-30 2017-12-22 2017-06-30 2017-11-07 2016-11-29 2016-08-16 2016-07-13 2015-11-04 2015-10-23 2015-08-31 2015-07-28 2015-01-22 2015-01-17 2013-11-28 2013-08-06 2013-02-19 2013-01-08 2012-08-22 2012-04-11 2011-10-27 2011-10-19 2011-08-18 2011-07-25 2011-01-07 2010-03-26 2009-12-18 2023-05-09 | |
Tabela zmian » |
Art. 9b. 1. Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646).
2. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwany dalej "rejestrem", prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
3.Rejestr prowadzi się w postaci bazy danych zapisanej na informatycznych nośnikach danych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.7)), która może stanowić część innych baz danych z zakresu ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami.
4. W rejestrze zamieszcza się:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) (uchylony)
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych;
5) numer rejestrowy.
5. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.