Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista instrukcji



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Zmiana statusu niezgodności

Instrukcja:

1. Kliknij „Ocena zgodności” na górnym pasku Portalu.

2. Zaloguj się do Portalu (aby móc zmienić status niezgodności, musisz mieć wykupiony dostęp do modułu „Ocena zgodności” oraz być zalogowany do Portalu jako Administrator lub Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania).

3. W zakładce „Rejestr niezgodności” wybierz rok oraz przefiltruj niezgodności, wybierając status niezgodności „w trakcie usuwania” w prawym górnym rogu Portalu. Wyświetli się wówczas lista tych niezgodności, które są w trakcie usuwania.

4. Przeglądaj listę niezgodności w trakcie usuwania, zapoznawając się także z wymaganiami oraz kartami niezgodności, których ta niezgodność dotyczy. Na kartach niezgodności sprawdź, jaki jest stopień realizacji poszczególnych działań naprawczych, korygujących lub zapobiegawczych. Uwagi o realizacji tych działań użytkownicy Portalu mogą wnosić w kolumnie „Uwagi”.

5. W przypadku podjęcia decyzji o usunięciu niezgodności wróć do Rejestru niezgodności oraz zmień status tej niezgodności na „Usunięta” w ostatniej kolumnie tabeli oraz kliknij przycisk „Zapisz” na dole tabeli.





Treść portalu powstaje we współpracy z kancelarią prawną
WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka Komandytowa