Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
Akt prawny
Ustawa
z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 1)
(Tekst jednolity)
Dodaj akt prawny»
 
Identyfikator Dz.U.2017.1289
Data wydania 1996-09-13 
Data publikacji 2012-04-11 
Data wejścia w życie 1997-01-01
Rodzaj aktu Ustawa 
Organ wydający Sejm 
Status Obowiązujący
Ostatnie zmiany
2023-05-09
2022-08-23
2022-07-25
2021-11-26
2021-09-08
2020-12-28
2020-12-22
2020-05-15
2020-02-21
2020-01-30
2019-10-24
2019-08-22
2019-07-29
2019-04-19
2018-08-24
2018-03-30
2017-12-22
2017-06-30
2017-11-07
2016-11-29
2016-08-16
2016-07-13
2015-11-04
2015-10-23
2015-08-31
2015-07-28
2015-01-22
2015-01-17
2013-11-28
2013-08-06
2013-02-19
2013-01-08
2012-08-22
2012-04-11
2011-10-27
2011-10-19
2011-08-18
2011-07-25
2011-01-07
2010-03-26
2009-12-18
2023-09-12
Tabela zmian »
Dodaj wymaganie własne»
Rozdział 4a
Warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych

                                         
        Art. 9b. 1. Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646).
        2. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwany dalej "rejestrem", prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
        3.Rejestr prowadzi się w postaci bazy danych zapisanej na informatycznych nośnikach danych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.7)), która może stanowić część innych baz danych z zakresu ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami.
        4. W rejestrze zamieszcza się:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) (uchylony)
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych;
5) numer rejestrowy.
                5. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.
                

.
.
.

Dostęp do pełnej treści po zalogowaniu oraz wykupieniu dostępu.


Dostęp do pełnej treści po zalogowaniu oraz wykupieniu dostępu.

Wymagania Własne (0)
 Brak wymagań Własnych
nowe uchylone zmiana