Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
O nas
Nasi autorzy
Pomoc
Kontakt
Lista wideo



MULTIKREATOR

ADMINISTRACJA - Aspekty

ADMINISTRACJA - Obiekty

ADMINISTRACJA - Wymagania własne

ADMINISTRACJA - Użytkownicy

MOJA LISTA - Wymagania prawne

MOJA LISTA - Wymagania własne

OCENA ZGODNOŚCI - Program ocen zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Program auditów zgodności

OCENA ZGODNOŚCI - Rejestr niezgodności

Dodawanie obiektu



« poprzednie
następne »



Instrukcja:

1. Zaloguj się do Portalu.

2. Klinij „Organizacja" na górnym pasku Portalu.

3. W zkładce „Komórki organizacyjne" kliknij przycisk „Dodaj".

4. Wypłnij pola „Nazwa komórki" i „Symbol" w górnym wierszu.

5. Powąż dodawaną komórkę organizacyjną z użytkownikami oraz aspektami środowiskowymi, których ta komórka dotyczy (jeśli nie dodałeś wcześniej odpowiednich użytkowników lub aspektów środowiskowych, to możesz to powiązanie stworzyć później).

6. Klinij przycisk „Zapisz", aby zakończyć dodawanie komórki.

7. Klinij „OK" w komunikacie „Dodano nową komórkę organizacyjną".